Sunday, November 3, 2013

Mother knows best: Issey Miyake Pleats Please





Just a really quick post about this absolutely fantastic gift that I got yesterday. My mom returned from her holidays and she brought me this precious baby. I fell in love with this fragrance when I first tried it on some airport quite some time ago, but it was too expensive for me back then. My mom, however, made a terrible
mistake and bought it. Terrible because I've been stealing it since. She obviously had enough of my sticky fingers so she bought me, my own, smaller(I don't know if that was wise, really) version of this great perfume.
 I'm bad when it comes to describing fragrances so I can only tell you that it has the most wonderful, unique smell. I only ever loved Miss Dior Cherie as much as I love this one and that's saying something.
If you haven't tried it yet, go go go! You wont regret it, I promise.
Top note: Pear
Middle notes: Peony, Sweet pea & Indole
Base notes: Patchouli, Cedar, Vanilla Absolute & White Musk





What is your current favorite perfume? Have you tried any Issey Miyake's perfumes?

13 comments:

  1. I've never heard of Issey Miyake! I'll have to look out for it! My favorite fragrance is Guerlain's Shalimar.. Kind of a grandma scent but I love it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Some grandma scents are great though!:D Try it if you can and tell me what you think then:)

      Delete
  2. Mislim, da še nisem videla tega parfuma. Po opisu sodeč pa mora biti dober:)) Meni najljubši so drugače od Britney Spears pa nekateri iz Avona - najboljši Far Away Exotic:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim, da so ga dali lih v mullerju na copovi v izložbo, tkoda tam zihr je, če te bo zamikalo, da ga probas:) Od Britney Spears jih je res par super tudi meni, od Avona jih pa še nisem probala.

      Delete
  3. Obožujem njegove parfume in moram nujno povohat tut tega, je pa čist drugačen dizajn kot njegovi prejšnji vonji ... Zanimivo. :) Lep blog! x

    Živa | Nothin' Fancy. Really.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Js jih tut noro obožujem, meni se zdijo taki posebni in drugačni:) Ja res je, čisto drugačen dizajn od njegovih prejšnjih ki majo take čiste in preproste linije. Ti ga priporočam skratka:)
      In hvala! Jaz tvojega 'neuradno' spremljam že kar lep čas:) x

      Delete
  4. Mašaaa, dobrodošla! :D Še en blog, ki ga bom z veseljem dodala na reading listo, čeprav nisem tak beauty expert, ampak res je kjut :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdavljena! Ja končno sm se spravla k temu ampak sm ugotovila, da vzame velik več časa kot sm misnla:D Ah sej js tut nisem, pa kaj :)

      Delete
  5. Trenutno moj najljubši parfum! Jaz imam sicer kopijo, ampak diši identično. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj tudi, tak drugacen in ful zanimiv vonj ma res:) a to od refana? Cisto predrag je original po mojem mnenju. Tkoda ko ga porabim bom tudi jaz kopijo kupila verjetno:)

      Delete
  6. Uuuu... zgleda zanimivo, bo treba sprobat al pa vsaj povohat. A se dobi pri nas? :D

    ReplyDelete
  7. V millerju jih majo ja, pa verjetno tudi drugje:)

    ReplyDelete